Thursday, June 24, 2010

Anugerah diraja

Sebelum ke China, ada 2 tag yang permaisuri peroleh tapi tak sempat nak buat. Karang tak buat kang cakap permaisuri tak prihatin. Maaf. Saya busy dengan hal ehwal rakyat. Ecewah. Sebab itu tak buat. Jadi sekarang nak langsaikan hutang. 

Kerana permaisuri seorang yang pemalas dan tiada masa sangat, maka permaisuri gabung saja 2 award ini sekaligus. Sebab style tagging dia sama je.

1- Ucap terima kasih
2- Tag orang seterusnya
3- Bagitahu mereka yang kena tag itu
4- Ceritakan 7 benda pasal diri sendiri

So here goes. Terima kasih kepada LautChinaSelatan dan juga InchekPelukis. Bukan sebab bagi award ini saja. Tapi sebab baca blog ini juga. Although blog ini banyak merepek sahaja and sorry kalau permaisuri jarang-jarang sekali meninggalkan jejak di blog kamu berdua. Biasalah. Jadi permaisuri ini bukan senang. Banyak urusan rasmi kena buat. Eceh. (Poyo)


Ini dari InchekPelukis

Permaisuri tak mahu tag siapa-siapa. Kalau tetiba korang rasa nak ambil and jawab tag ini. Sila silalah. Permaisuri tahu, korang pon bukannya rajin sangat pon kan.  Buat Tukang masak, Kunang-kunang, Otak ketat, CahayaPagiCaki, saya tahu kowang semua nak kan award ini. Mengaku je lah. Ambil je. Takpe. Tak payah segan-segan. Malu-malu kucing. Award ini lagi tinggi dari pangkat Tan Sri owhkay. Award diraja tuh. Ini pon kalau tiba-tiba korang terasa rajin tangan takde idea nak tulis blog kan. Buat lah benda ini tambahkan bilangan entri korang. 

Untuk jawab soalan tag itu plak. Baca dekat link ini saja. 25 random things about me. Dia nak 7. Saya bagi 25. Settle!

P/s : Permaisuri pon kena tag -_-"

2 comments:

farwalis said...

hehe. terima kasih tuanku permaisuri.

errr. tapi kalau dapat chilis ke, carl jr. ke.

lagi best tau tuanku. hehe

Sam said...

takpe, saya tolak ni boleh? saya amik yang Tan Sri tu. Tan Sri Kunang-kunang kedengaran sedap jugak.

Related Posts with Thumbnails