Thursday, May 20, 2010

Tong sampah yang lawak




Tulisan kecil bawah sekali tertulis sebegini : Kalau dah bodoh tak faham, pergi terjun lombonglah. 

Ada sesiapa boleh tolong bagitahu beta apa fungsi tong sampah ini? Serius tak faham kenapa dia tak bagi buang sampah kat dalam itu. Siapa yang komen semula pakai marker biru itu, beta SOKONG! 
(Boleh imagine gaya cakap dengan mimik muka orang yang tulis itu)

7 comments:

ismishahril said...

ko x try bukak lid tu? rasanya ada org tido.

ismishahril said...

ko x try bukak lid tu? ada org tido dalam tu.

syue said...

wakakakaka, lawak gilaaaa :DD abis nak buang sampah kt mana tu?

otak ketat said...

mungkin boleh buang anak je kot dlm tuh. ops. haha.

farwalis said...

aku rasa tong sampah tu yang tulis sendiri

dia malas a tuuu

M. Faiz Syahmi said...

penah tengok tong sampah org buat bancuh air minum.?

haa, tu jenis tu la tu.

*Laut China Selatan* said...

haha. takley pakai pnye tong smpah!

Related Posts with Thumbnails