Tuesday, July 27, 2010

Majlis Membaling Topi

QueenQ : Yay. Baju kurung dah siap. Bolehlah pakai untuk konvo nanti.

AceVenturina : Ha? Nak pakai baju tu je ke?

QueenQ : Lah. Bukannya orang nampak pon. Pakai robe kan. Biar jelah.

Queen of Heart masuk.

AceVenturina : Ma, Q nak pakai baju itu je untuk konvo.

QueenofHeart : Huh. Nanti kita pergi Jakel cari kain untuk tempah baju.

QueenQ : Owhkaayyy. (Dalam hati, semangatnya diaorang ni. Macam diaorang yang nak konvo)

Orang nak sponsor baju kan? Kita accept je lah dengan hati, tangan serta jiwa yang terbuka. Dapat satu baju free. Gagagaga.

Nota : Esok ambil jubah. Yeay! Majlis baling topi, 5 Ogos. Datanglah bagi bunga sejambak kan takpon teddybear sejambak. =) Tapi kalau datang cakap kat parents nak pinang, yang tu nanti permaisuri suap motarboard kat dia. Heh. 

5 comments:

nn said...

oh bestnya nak konvo dah!!! congratulations!!! :D

ween said...

congrats on ur becoming convo :)) xpe baju convo bole pakai raya terusss, hehe.

Eyriqazz said...

teringat zaman balik topi masa konvo dulu..huk3..misss itt....

cik nurulain said...

congrates Q! besh nya dah grad. i btungkus lumus mau buat thesis...

Anonymous said...

Amiable post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

Related Posts with Thumbnails